poniedziałek, 11 listopada 2013

Zawody w skokach jeździeckich - Warka 2013

          Cześć wszystkim :>

          Ostatnio przeglądałam laptopa i natrafiłam na całą serię zdjęć z Warki. Byłam tam wtedy na zawodach (oczywiście jako obserwator). Wysokości to 110, 120 i 130 cm. Cała impreza odbyła się w wakacje, w sierpniu; zdjęcia są z 18 dnia tegoż miesiąca :D

         Od razu mówię, że jeszcze wtedy nie interesowałam się fotografią w takim stopniu jak dziś i zdjęcia nie są najlepsze. Wykonane zwykłym aparatem kompaktowym, tym z tańszych :P Dzielę się nimi z Wami ze względu na ujęcia. Na niektórych z nich można zobaczyć niezły zapas. Udało mi się chyba nawet uchwycić lotną zmianę nogi prowadzącej w galopie :P

         






 Tu chyba trochę się spóźniłam, ale i tak wyszło efektownie :P



TheKatin

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia świetne! Wiesz nie ważne jakim aparatem robisz! Ważne jakie jest zdjęcie ;D

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;) Zgadzam się z komentarzem u góry, że nie ważne jakim aparatem robisz zdjęcia ważne, że dobrze ujęłaś wszystko, po prostu piękniee ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://deszczowooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjeccia bardzo podoba mi sie ten blog
    obserwuje
    zapraszam do mnie http://miloscpotrafizranic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i tak jak komentarze powyżej potwierdzam, że nie ważne jaki aparat lecz Twoje umiejętności :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. ; )
    Zapraszam na mojego bloga. : )
    http://world-nika-wika.blogspot.com
    Pozdrawiam. : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdj superr :D
    Koniki piękne <3
    Bardzo fajne zdj ci wychodzą :))
    Pozdrawiam Kamii
    http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/ Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że masz talent do robienia zdjęć :] Pozdrawiam

    A&R

    thetrueandperfectpairofaandr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy i przydatny post.

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym obejrzeć takie zawody.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham konie i oglądać zawody z konikami!! Zdjęcia Ci super wyszły.
    Robię designy :DDD
    Zapraszam:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudne! Kocham skoki przez przeszkody i bardzo chciałabym pojechać na zawody jeździeckie chociaż jako obserwator, ale najchętniej jako uczestnik rzecz jasna :)) Na zdjęciach zupełnie nie widać, że aparat nie jest profesjonalny, i tak wyszło przepięknie, a to zdjęcie gdzie się "spóźniłaś" jest oryginalne wśród pozostałych bo zwykle zdjęcia skoków pokazywane są w najwyższej fazie skoku i takie jak to są miłymi wyjątkami :) Wspaniale wyglądają też zdjęcia robione z dołu albo od tyłu (ale te drugie już rzadko wychodzą takie wow, a częściej wyglądają jak po prostu zrobione od niechcenia).
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń