poniedziałek, 30 grudnia 2013

Powrót

          Dźńdbr :D

          Powracam. Przerwa trwała aż miesiąc. Wynikła ona z braku inspiracji...? Weny...? Tak, tego wszystkiego zdecydowanie mi brakowało. Wyjechałam w nieco inne miejsce i już wiedziałam co robić. Poeksperymentowałam trochę ze światłem. Nie wiem czy wyszło to na dobre, bo zdjęcia są jakby "zalane" światłem, no ale oceńcie sami. Jeśli ktoś naprawdę zna się na fotografii, to proszę o konstruktywną krytykę.

          Muszę podzielić się jeszcze z Wami radosną nowiną. Otóż moje marzenie może się w końcu spełnić. BĘDĘ MOGŁA NARESZCIE ROBIĆ PORZĄDNE ZDJĘCIA PORZĄDNYM SPRZĘTEM. Tata ma w planach zakupić lustrzankę. Jednak większość sprzedawców zaczęła przedstawiać nam zalety aparatów BEZLUSTERKOWYCH. Parametrami przewyższają niektóre lustrzanki w swojej klasie, a ich główną zaletą jest mały rozmiar i zdecydowanie niższa cena. Bardzo napaliłam się na Nikona (model D5100 lub D7000), ale teraz mam mętlik w głowie i jestem w totalnej kropce, bo bezlusterkowce prezentują się naprawdę świetnie (szczególnie interesuje mnie model Olympus E-PL5). Olympusy mają również wbudowaną stabilizację obrazu w korpus, więc obiektyw można kupić za śmieszne pieniądze, ponieważ niepotrzebny nam już VR.
         W związku z tym jeśli ktoś orientuje się w tym temacie, to bardzo proszę o radę. Również jeśli ktoś posiada jeden z aparatów wymienionych powyżej, to także proszę o "recenzję" (ile już go posiadacie, jak się sprawuje itp.) Bardzo mi na tym zależy, bo chcę, żeby to był przemyślany zakup. Nie chcę później żałować wydanych pieniędzy, a przecież to wszystko kosztuje.

          Ok, a teraz zdjęcia :D









Zapraszam Was gorąco na mojego ask'a ^^

TheKatin

14 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie - świetne
    +polecam nikon d5100 u mnie na blogu sa zdj wykonane nim (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego wpisu wynika, że zupełnie intuicyjnie nazwałaś uzyskany efekt zdjęć "zalanych światłem". Tak właśnie tego typu efekt się nazywa i jest ostatnio bardzo modny ;) Precyzyjniej mówiąc z angielskiego "Light leak". Najbardziej podobają mi się zdjęcia numer 2 i 3. Po za tym stanowią fajną bazę do podbicia tego efektu podczas postprodukcji, jak to zrobić znajdziesz u mnie na blogu :
    http://www.blog.zyczynski.pl/efekt-vintage-w-photoshop-lightroom/
    a niebawem mam zamiar opublikować wpis na temat tego jak uzyskać efekt typu Light leak w Photoshopie. W temacie aparatu mogę spróbować coś podpowiedzieć jeśli napiszesz coś więcej na temat Twoich wymagań co do niego.
    Pozdrawiam
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki :)
    Śliczny blog, życzę Ci powodzenia
    obserwuję
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow,na prawdę świetne zdjęcia sama chciałabym takie robić haha.Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Rewelacja :)

    zapraszam
    profeszional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Canona 700 D i jest on naprawdę świetny ale widzę, że Ty wolisz Nikona. A co do zdjęć to bardzo podobają mi się te z rowerem, są genialne :D
    http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikon D5100 jest naprawdę świetnym aparatem! :)
    śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i obserwuje xx
    http://cook-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam się na aparatach
    ale zdjęcia są wyjątkowo ładne :)
    wspaniały blog pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są śliczne <3 Wspaniale odzwierciedlają "starość" rzeczy martwych ;)
    /Heppy Bloog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega śliczne zdj *.*
    A co do aparatu to nie pomogę ;/
    Obserwuje <33


    Taka se mała reklama :3
    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne. Widzę talent i pasję :) Pozdrawiam!
    http://cakeandcocoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji na : http://olivkaandolivka.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Twoje zdjęcia

    kubapabis@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń