środa, 9 października 2013

Czarno-biało

          Witajcie ludziska! ;D

          Myślałam, że się posikam dziś ze śmiechu, jak usłyszałam, że mój wynik w konkursie ortograficznym to 93,5% xD Poszłam przed pokój nauczycielski z przekonaniem, że to głupi żart, a tu patrzę... i rzeczywiście jest 93,5%. Nadal nie mogę w to uwierzyć :P
         
          Dziś podzielę się zdjęciami w trochę innym klimacie - czarno-białym ^^ Na pierwszym z nich jest kociak, którego spotkałam zupełnie przypadkowo, a na drugim znowu matka Małej - Doris ;) Nie mam pojęcia, co ona ma na łbie >.<




TheKatin

4 komentarze:

  1. $.$ Jakie śliczne fotkii <33

    Ciekawy wygląd bloga, wpadne tu jeszcze z chęcią ;)

    WPADŁABYŚ NA MOJEGO W WOLNEJ CHWILI?

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i słodki kociak
    jaiswiatus.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń