piątek, 4 października 2013

Początek początków.

          Pierwszy post... Hmm... Co by tu ciekawego napisać, aby Was zainteresować...? Może, tak jak wszyscy autorzy blogów, zacznę od przedstawienia się :D Mam na imię Kasia i już ponad 15 lat żyję sobie na tym skomplikowanym świecie. Mam kilka pasji, które sprawiają, że życie jednak nie jest takie trudne, nudne i bez sensu :P Są nimi oczywiście sporty - siatkówka, gimnastyka sportowa oraz JEŹDZIECTWO :] Od niedawna zaczęłam interesować się fotografią, kiedy to wyciągnęłam z szafki dawno nieużywany, zakurzony aparat. Wypróbowałam go i (wiem, że to zabrzmi głupio i prostacko) ale się w nim zakochałam. Biorę go ze sobą wszędzie (nie licząc szkoły naturalnie). :) Wspomniałam o jeździectwie. To będzie główny temat moich zdjęć. Oczywiście będą pojawiać się fotki o nieco innej tematyce, ale królować będą konie.

          Co by tu jeszcze napisać... Muzyka jest też nieodłączną częścią mojego życia. Nigdy nie wychodzę z domu bez słuchawek. Gustuję w gitarowych, ostrych brzmieniach (tj. hard rock, heavy metal, power metal itd.)

          Jeśli chodzi o sprzęt, którym dysponuję, to nie jest to coś niesamowitego i niezwykłego, bo tak jak wcześniej napisałam - aparat ma już swoje latka. Jednak na moje potrzeby w zupełności wystarcza :] Jest to  aparat cyfrowy - Sony DSC-F717. Dowiedzieć się czegoś więcej o nim możecie tutaj  Link  :)

            A teraz coś odnośnie bloga.
         Od razu mówię, że zamieszczone przeze mnie zdjęcia są AMATORSKIE przez wielkie A. Coś jak "nastolatka dorwała się do aparatu i się już od niego nie oderwała" :P Dopiero zaczynam przygodę z fotografią, a efekty są dalekie od moich oczekiwań. Bloga założyłam, bo zrodziła się we mnie jakaś wewnętrzna potrzeba podzielenia się z kimś moją "zabawą" :D Dlatego więc proszę o konstruktywną krytykę lub rady, bo doskonale zdaję sobie sprawę, że nikt nie jest doskonały. Przy okazji może czegoś się od Was nauczę :D
          

          A na dzień dobry wrzucam moje zdjęcie :)



Mam nadzieję, że pojawisz się tu jeszcze kiedyś :)

TheKatin











7 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada :) Wpadnę tu za parę dni sprawdzić jak Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe masz pasję,ja również interesuje się fotografią,a bez muzyki nie potrafiłabym żyć :) Będę wpadać .Daje do obserwowanych i liczę na to samo.Zapraszam do mnie
    http://sadlifewithoutlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaleee suuupeeerooowaaa fotka!!! AA!! OBŁĘDU DOSTAŁAM!!

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie bardzo ciekawie ;) Na pewno nie raz zajrzę. Obserwuje
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że masz pasje, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;)
    Obserwuję
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tylu pasji ,bo ja chyba nie mam żadnej, prócz marnowania czasu ;_;
    Sama chętnie zainteresowałabym się fotografią ,ale mój aparat jest zepsuty i nie mam pieniędzy na nowy, a znając mój słomiany zapał ;/
    Ja się boję koni ;C
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak nie jest - każdy ma swoje pasje i zainteresowania :D Jeśli częściej zaczęłabyś przebywać z końmi, gwarantuję Ci, że ten strach przerodziłby się w miłość do nich :]
      Dziękuję i nawzajem ;)

      Usuń