piątek, 23 maja 2014

Nadchodzi piękny czas

          Dzień dobry.

          Już na wstępie mówię, że wręcz roznosi mnie energia. Chyba wszyscy domyślają się dlaczego. Świetna pogoda, bezchmurne niebo, wielkimi krokami zbliżające się wakacje wróżą dużo spędzonego czasu z aparatem. Już dawno nie czułam się tak szczęśliwa, naprawdę. Mam nadzieję, że Wasze samopoczucie jest podobne lub nawet lepsze.
          Jeśli chodzi o zdjęcia - zostały one wykonane w okolicach Wielkanocy. W tym czasie przepięknie kwitła wiśnia, sami zobaczcie :D Odrobinę dłuższy czas otwarcia migawki dał fajny efekt podczas fotografowania ognia.













TheKatin

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;) Najlepszy ogień, obserwowałabym ale jak naciskam ,,obserwuj" to piszę tylko ,,przepraszam, spróbuj ponownie" no i się nie da ;(

    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie niezwykłe zdjęcia! *.* Ten ogień i kwiaty są cudowne. Tak mi się podoba, że zaobserwowałam ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś cudownego ! Lubisz robić makro ?

    weird-world-of-blue.blogspot.com

    Będę wdzięczna za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze zdjęcia są przepiękne. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za bardzo za taką pogodą, roślinnością, etc., ale zdjecia są piękne!
    vita-in-terra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie piękne zdjęcia! <3 Najlepsze jest to ze ćmą i to z ogniem! :) Będę zaglądać :)
    Korzystając z okazji zapraszam Cię na wakacyjny konkurs na moim blogu. :) Do wygrania ciekawe nagrody! :*
    Szczegóły tu:
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, od razu tak wiosennie się poczułam. A Twój kuzyn z poprzedniego posta, przesłodki ;)

    ksiezniczka-victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę talent do fotografii. Jeśli jeszcze jesteś w gimnazjum idź w tym kierunku! Masz talent i nie marnuj go. Może weźmiesz udział w moim konkursie na blog miesiąca? ---> http://blog-blogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetnie wyszedł ten ogień.
    A kwiaty wiśni? Przecudne! :)

    aoi-fotoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia ognia - REWELACJA ! Wyglądają cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia wyglądają niezwykle profesjonalnie! Wielkie WOW :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są mega :o
    Chyba nigdy nie widziałam tak pięknych zdjęć ognia *0*
    + Kocham kwitnące wiśnie! <3

    japanese--child.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia naprawdę prześlicznie wyszły, jestem pod wielkim wrażeniem :)

    katarzynaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia robisz niesamowite.. tyle w nich piekna i prawdy :) Pozdrawiam
    Zapraszam na mojego bloga - paulinabergel.blogspot

    OdpowiedzUsuń