środa, 7 maja 2014

"Wielki" Powrót

          Witajcie...

          Jak zapewne niektórzy z Was zauważyli, nie było mnie przez dłuższy czas, prawie 4 miesiące (tak, tak, łudzę się, że jednak ktoś zauważył moją nieobecność). Mniejsza z tym. Czym była spowodowana ta przerwa? Brakiem zdjęć. Czym spowodowany był ów brak zdjęć? Deficytem wolnego czasu jak i niekorzystnymi warunkami pogodowymi. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Jak wiecie, niedawno odbyły się egzaminy gimnazjalne (btw, trzymam kciuki za tegorocznych maturzystów - niech moc będzie z Wami!), ale teraz jest już po wszystkim, całe napięcie ze mnie zeszło i muszę jeszcze jakoś przetrwać te parę tygodni do wakacji.
          Podczas zimy i w trakcie "początku" wiosny robiłam oczywiście zdjęcia, bo inaczej być nie mogło, jednak w moim mniemaniu nie były one na tyle dobre, by je tutaj wstawić. Dopiero ostatnio udało mi się wykonać zdjęcia, z których jestem w jakimś tam stopniu usatysfakcjonowana.
Na razie wstawiam wizerunki Ajszy (husky) i Astry (owczarek niemiecki). Niedługo więcej, dlatego bądźcie czujni!








TheKatin

5 komentarzy:

  1. Świetnie że wróciłaś
    Oczywiście przepiękne zdjęcia
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog kocham zwierzęta więc będę wpadać często
    ► http://wikiandnatii.blogspot.com/ ◄

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zauważyłam twoją nieobecność :c
    piękne zdjęcia!
    http://aparatem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy przyjaciel człowieka :) ! Śliczny Piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie tutajwszystkoejestinaczej.blogspo.com
    super blog

    OdpowiedzUsuń